Tiiiiiiiiiiiisdag

Skönt att vi fått bra väder med lite värme idag igen! Men de ska tydligen gå lite upp och ner nu. Så får väl se hur länge denna värme är kvar. Hoppas verkligen den är kvar på fredag! Jag kom hem från Marcus för några timmar sen. Har bakat bröd nummer två till fredag. Sen senaste timmen nu har jag suttit och kollat på hotell på internet i Sthlm plus ringt och hört lite med ett hotell. Marcus och ja ska kanske åka upp helgen som vi har 2 år. Jag älskar Stockholm, och de vore härligt att åka upp ensamma en hel helg. Så ska kolla lite priser och försöka hitta ngt som inte är så sjukt dyrt. Sen ska de ligga rätt centralt me så man bara kan ta tunnelbanan :) Får se om vi hittar ngt bra och billigt.

Ikväll blir de luuugnt. Är jätte hungrig, så jag hoppas pappa kommer snart så vi kan äta. Imorgon ska jag in till stan, återigen för shopping med Jessica! Härligt att man har pengar för en gångs skull asså. Plus att jag blir 18 om 6 dagar!! Nej nu måste brödet ut. KrAmiZzzzZ


hundra år gammalbild på mig och den bästaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0