20 juni!

Internet har bråkat med mig hela morgonen. Fattar inte riktigt vad det vill mig? Just nu fungerar det iaf. Men facebook är helt konstigt. Kan inte kolla händelser och typ inte trycka på ngt så jag gav upp. Förhoppningsvis funkar det bättre senare.

Jag gick upp vid tio imorse. Har varit ute med Olle och gullat med våra kisseungar. De är för söta! Nu kommer dom fram när man kommer till dom också. Och en av dom älskar mig! :') Hur som, idag ska jag dra till Björs och käka lunch med bsk. Kanske kollar lite på deras match med, beror på hur dags den är. Senare drar jag till Marcus och umgås!

Det gick jätte bra för Jessica och mig igår kväll med btw. Brud paret var jätte fina och vi tjänade 1500:- var! På en kväll, rätt bra betalt om jag får säga det själv. Och snart får jag min lön med. Gud så härligt. Måste vara duktig på att spara nu!
(nej det var verkligen inte Victoria och Daniels bröllop jag pratar om. Men jag skriver som Kenza gjorde, visst det är väl jätte roligt för dom men annars bryr jag mig inte överhuvudtaget. Så jävla överdrivet att jag blir spyfärdig. Slog på tvn igår kväll och det var ju fan skrattretande. Visst att man visar själva vigseln i tvn, men sen sitter två människor och kommenterar hela jävla "efter festen" i tv "nu går dom upp för trappen...till vänster och tar sedan av till höger" ursäkta men vem fan bryr sig? jaja)

Nu ska jag börja fixa mig, klockan tickade visst iväg. Jag ska åka om en halv timme visst! Hejdddååå


förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0