Avslutning imorgon!!

Hade skrivit ett jävla inlägg men lyckades självklart att ta bort det...hatar när det blir så. Hur som helst ligger jag iaf i sängen och väntar på att Marcus ska komma hit! Har städat och pratat med mamma och pappa sedan jag kom hem. Tog fem bussen hem för jag gymmade efter en jävligt ovärd dag i skolan. Det ända som kändes lite värt var spexet som vi var på idag. Hp07 var gööör roliga! haha

Imorgon får vi sommarlov och det är bara 1 år kvar tills jag ska springa ut och ta studenten!! Sjukt!! Så nu ska jag fixa lite med håret, locka och se hur jag ska ha det imorgon. När jag ändå väntar på Maaaaakie! VI HÖRS!


Vill ha Ashleys lockar imorgon!! Frågan blir om jag lyckas......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0