Lördag

Sitter och har det gööör skönt ute på altanen. Sommaaaar är det och det är inte lite fiiint!

Gårdagen vart minst sagt lyckad!! Vädret gjorde ju allt lite extra bra. Gööör nice, en riktig invigning på sommaren känns det som. Tack Jessica för en sjukt lyckad 18-års fest! (L) Vaknade i tältet imorse vid halv nio med emilia fia och jessi. Alla var lite lagom bakfulla, men det är konsekvenser man får ta efter en kanon fest! Låg och snacka ett tag och hjälpte till att städa innan vi drog hem. Ja körde hem Nathaly och sen åkte jag hem och sov för jag hade så sjukt ont i huvudet. Vaknade 1½ timme senare och mådde myyycke bättre! Så nu sitter jag bara här och tar det lugnt.

Skulle åkt till Marcus ikväll, men det blev inte så utan drar dit imorgon ist. Jag ska jobba frulle imorgon! Ska vara där klockan 08.00, så det är heeelt okej asså! Sen ska jag även jobba måndag och tisdag, fast då blir det kvälls-jobb. Har aldrig gjort det så ska bli kul att testa något nytt. Have to gooooo! Hörs









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0