Måndag!

Hallååå där :)

Skulle egentligen varit i stan nu och kört körlektion. Men självklart så lyckades jag röra ihop det med nya buss tidtabellen. Fattar inte varför dom måste ändra den varje sommar? och dom ändrar ju knappt ngt. Men just den bussen jag skulle ta imorse var ju tvungen att inte gå på sommarlovet. Igen svarade så ja vart tvungen att dra hem igen och då var det för sent för att bli in skjusad till stan. Så jag har suttit och varit lite lagom irriterad och sur här hemma nu. Men börjar äntligen lugna ner mig lite! Fick iaf en ny tid imorgon och det var ju jäkligt skönt! För resten av veckan kan jag ju typ inte.

Ska iaf dra ner och träna på hälso med Ulla. Men åker inte förrän om två timmar. Och då tänker jag ta moppen ner för jag litar inte på den där fucking tabellen längre. Sen ska jag kolla en miljard kommer om och om igen innan jag drar ner till Marcus så jag inte tittar fel då igen. För jag SKA ner till Marcus ikväll! Miss him :) Men nu ska jag dra med mig pappa och gå och leta upp våra kattungar, hörde dom förut men kommer inte åt dom, blir galen!!


min glass igår på smultronstället. broadway med brownie och brownie glass, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0