Måndag

Jag har blivit genom förkyld. Näsan rinner och luftrören kittlas och känns igen täppta med slemm, inte roligt!! Måste blivit kall i fredags. Hoppas att det ger med sig ganska snabbt. Vill inte bli sämre nu när sommarlovet alldeles strax är här.

Sov hos Marcus inatt, mysigt! Var länge sen jag sov hos honom nu. Har inte blivit av bara. Vid ett träffa jag Ulla på gymmet och tränade med henne och sen ett tag själv. Funkade hyffsat även att jag är förkyld, men tog de lugnare. Just nu sitter jag i köket och käkar lite mat, om en timme typ går bussen mot åtvid igen. Ikväll vankas jobb! Ska bli riktigt roligt. Kommer hem lite senare.

Hoppas vädret är bättre imorgon! Skulle haft körkektion i stan men min lärare var sjuk och de fanns inga andra tider så de vart inställt. Vore nice att kunna förbättra brännan ännu mera imorgon. Men tydligen ska vädret bli sämre nu :( Vi hörs, nu ska jag äta opp sen fixa mig inför kvällen :)


bild brist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0