Midsommar imorgon!!

Hej alla glada i solen!

Vädret håller i sig och är kanon även idag, inte helt feeeel. Gick upp kvart i åtta och drog sen till gymmet. Körde en timme sen träffade jag Julia och vi fixade lite gräääjs till imorgon. Nu sitter jag här och ska alldeles strax ta mig ut till bussen. Ska in till stan och handla lite. En vit kofta, solpuder och en ny bodylotion. Sen får vi se om jag får med mig ngt mera hem. Ska spara mina löne pengar så ska inte bränna allt för mycke. Ska sätta över ett par tusen på sparkontot, så att jag inte kommer åt dom ;) Litar inte riktigt på mig själv....

Ikväll ska jag packa packa & packa. För klockan 9 imorgon ska jag och Tojja vara nere på Ica och handla allt inför de kommande dagarna. Ska bli så himla skönt och hoppas att vädret håller i sig. Nu ska jag hälsa på kattungarna innan jag ska sticka mot liiiinkööööping. SEYAAA


kaggebo 08!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0