Solig underbar onsdag!

Sitter på våran altan med Olle som springer runt benen, sööötnos! Idag är vädret sjukt nice så jag ska dra mig mot Björs snart och umgås med Vilma. Vi ska ner till Risten och sola, bada och snacka skit! Sjukt härligt! Ikväll klockan 6 börjar jag jobba också. Detta jag älskar med mitt jobb. Antingen jobbar man morgon och har sedan hela dagen framför sig eller så jobbar man kväll och har då hela dagen innan man börjar jobba att ta vara på! :)

Nu ska jag gå ner och göra ett försök att få fram kattbebisarna igen. Dom ville inte komma fram förut, men ja tror morsan va där och dom låg och åt. Dooom va så söta! Ska försöka få en bild :) Nu stack Olle så måste springa ifatt han! Hörs imorgon!

G
amal bild från Kaggebo! Dir jag drar imorgon med Marcus och mor min! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0