soommarrrrrrlov snart!

Jag sitter hemma och diggar sommar musik och nyser lite. Fast idag är förkylningen bättre, och de känns bra asså! Kom hem för en stund sen efter en jävlig onödig dag i skolan. Gjorde ett prov i bransch engelskan och så kollade jag och jessi på alla matlagningsprogram vi gjort och spelat in där med!

Igår jobbade jag 17-22.45. Sen blev de även så att jag jobbade frukost imorse. Det var bara en man som skulle ha. Så jag gick upp klockan halv sex och cyklade till Villan (sov hos Marcus) . Var klar klockan åtta så då drog jag hem till Marcus igen och läste tidningen och fixade iordning mig lite mera. Eftersom vi började klockan halv tio idag var de ju ingen idé att dra dit vid klockan 8, haha!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Plugga lite körkorts teori senare innan sovdax. Nu ska ja ta med Olle ut! :) Vi höööööööörs!


denna skönhet alltså!!!!!!! raaaaaaaaaaawr mums gggrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0