Tidsfördriv

ALLA SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE, GÖR DENNA LISTA :

Du är tillsammans med? - Marcus Johansson
Hur gammal är han/hon? - 18 i september
När fyller han/hon? - 27 september
Vart bor han/hon? - Åtvidaberg
Har han/hon piercat sig någon gång? - haha, öronen bara
Har han/hon druckit någon gång? - ohja
Har han/hon rökt? - ohja
Vad har han/hon för färg på rummet? - ehm, grå och svart
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - köpa en massa gitarrer och sånt dära
Har han/hon någon fobi? - han gillar inte ormar, precis som mig. men kanske inte är en fobi
Är han/hon beroende av något då? - snuset
Är han/hon envis? - som fan!
Vad gör han/hon på helgerna? - är med mig eller någon av sina kompisar
Beskriv honom/henne med två ord? - världs-bäst!
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - haha, ja det tror jag
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - för att jag blev kär och han var så himla gullig
Föll du för honom/henne direkt? - absolut inte ;)
Du har slagit honom/henne? - jarrrå, many times
Du har roligt med honom/henne? -  jaaaa, sjukt roligt asså
Du skulle kunna bo med honom/henne? - vore inte dumt
Du vet någonting om honom/henne? - haha, jag vet väl en hel del antar jag
Säg ett ord du känner för honom/henne? - trygghet
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - Att han älskar mig osv :')
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - ögonen tror jag
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - asså, inte jämt :) men när han gör vissa saker osv och är så där gullig bara han kan vara, haha
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - neeej och det är så jävla skönt att inte vara svartsjuk!!! det förstör för alla


Om er:

Hur träffades ni första gången? - vi början 7:an ihop 2005 eller vad det blir!
När blev ni tillsammans? - 15 augusti 2008
Hur länge har ni då varit tillsammans? - 22½ månad typ
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - ohjaa
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - allt skulle jag nog vilja säga
Har ni sovit över hos varandra? - haha, nej aldrig
Har ni bråkat någongång? - inte BRÅKAT liksom, tjaffsat har vi och surat på varandra men högst ett par timmar
Vem håller fjärrkontrollen? - jag fattar inte deras så hos honom får han det.
Vad har ni gemensamt? - humorn, mycket åsikter, båda e envisa osv
Har ni samma åsikter om saker? - ja relativt ofta, men man kan väl inte alltid ha det
Planerar ni framtiden ihop? - nja planerar och planerar. drömmer lite kanske. men jag tror att framtiden kan bli svår....vi är unga, har olika mål på vad vi vill göra. tycker inte man ska planera för mycket. men klart jag drömt om att dra med mig macke till sthlm eftersom jag vill dit. men han vill ju tyvärr till göteborg...
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? 9 dagar när jag var i rom
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - haha, japp!
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - inte en blekaste aning, jag låter framtiden tala för sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0