Underbar helg!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Kom hem från kaggebo för en stund sen. Har varit där hela helgen och det har varit bäst! Älskar det stället asså. Åkte ner i fredags morse med alla mina vänner. Vi käkade, badade, spelade kubb, drack, badade en gång till, satt i solnedgången vid havet och hade det almänt gött. Jätte lyckad kväll! Igår drog vi ner till havet allesammans och badade och solade lite mera. Sedan drog vi till poolen och badade där och så bjöd mamma på god mat där! Alla utom jag och Jullan drog hem framåt kvällen. Så jag mamma och Julia åkte hem imorse! Julia och jag hade härligaste frukosten imorse. Vanade halv nio och packade ner frukosten i en cykelkorg plus badkläder så drog vi ner till havet och åt frulle där och badade innan vi drog hem, så jävla skönt!! Midsommar blev verkligen som midsommar SKA vara....vid kusten.

Idag fyller farmor så har firat henne med gott käk och lite. Jag ska packa upp min väska och kolla buss till Åtvid. För ikväll drar jag ner till Marcus. Blir hemma måndag-tisdag. För jag har lite saker jag måste göra, träna med Ulla, körlektion och träffa sjukgymnasten på sjukhuset....men sen på onsdag drar nog jag ner till Kaggebo igen!! LÄNGTAR REDAN.

min kamera är ju borta, men tog ett par med mobilen. men ska lägga upp mera bilder så fort jag får av julia och tojja och alla som har!!


självklart gjorde vi kransar...ett måste!






vid havet på midsommar kvällen...så fint var det!!


igår kväll när jag och julia var vid havet


imorse när vi käka frulle och bada!

Kommentarer
Postat av: aye

Hej

Tävling på bloggen, där man kan vinna en goodiebag, som innehåller bla; smink, hårprylar & parfym. Delta gör du genom att klicka på länken nedan:

http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5161742/ny-taevling---vinn-en-goodiebag-.htm#WriteComment

Lycka till// Ayealfayadh.devote.se

2010-06-28 @ 10:17:53
URL: http://ayealfayadh.devote.se
Postat av: caroline

kolla in va du tkr om min nya tröja:)

2010-06-28 @ 12:22:36
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0