13 mars

ligger i soffan och gör ingenting. idag har jag inte legat här non stop sedan jag vaknade iaf, kände att jag var fan tvungen att bryta den rutinen. har inte speciellt ont änns när jag rör mig idag. så har börjat på whiskey arbetet och ska nog fortsätta lite senare sen så har jag suttit ute i solen och solat mitt ansikte i 45 minuter typ. jättteeeee skönt! jag behövde verkligen komma ut, så ja ska nog gå ut och sätta mig i solen lite mera senare när mamma kommit hem igen. hon är i stan och provkör en ny bil som vi troligen ska köpa plus köper skumgummi grejer som vi ska sätta på mina kryckor eftersom ja börjar bli förbannat öm i händerna nu, haha :)

ikväll ska ja se på melodifestivalen finalen ifrån GLOBEEEEEEEEEN (flashback 4/3) vet inte riktigt vilken låt jag hejar på och sverige lyckas ju ändå alltid rösta ner en tråkig låt som inte funkar i europa. men jag gillar erik saades låt den är det lite fart i och så gillade ja hans framträdande på scen, dansen och sen vattnet som ger mig flashbacks från november 07 när en viss bill gör ngt liknande på EMA. tycker de är häftigt. meeeeeen ingen ballad iaf, de funkar inte! så lyssna på mig nu swedish people! nu ska ja spela the sims tror jag ;) chiaoo

  
så erik, har du blivit lite inspirerad kanske?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0