2 dagar senare..

Jag känner mig fortfarande helt chockad efter torsdagen. Kan inte riktgit förstå vad som har hänt mig. Att bilderna i min kamera är tagna utav mig. Att dom stod så nära mig. Allt är så overkligt.

Igår åkte jag iaf till Marcus, tillbaka till den tråkiga vardagen tänkte jag säga. Men det var roligt att träffa älskling igen, även om jag känner mig helt hjärntvättad just nu. Känns som jag pratar, hör, andas, tänker Tokio hotel hela tiden. Vi va hos Kalle en stund. Sen gick vi hem och lagade schnitzel, klyft potatis och champinjon sås för båda var svin hungriga. Sen skulle vi kolla på Hitch. Men jag somnade, hade sömn brist kan jag lova! Sov tre timmar onsdag-torsdag natt. Sen var jag vaken 23 timmar i sträck innan jag somna igen och då sov jag bara drygt 6 timmar. Så inte speciellt lustigt att jag somnade framför filmen igår.

Idag gick vi väl upp vid halv elva typ. Sen stack vi till Kalle och Viktor vid tolv för Jessica skulle tatuera sig och jag skulle vara stöd. Den blev skit nice! Tog bara en timme typ att göra. Jag gick till Marcus och dom i kulturhuset när dom repade en stund under tiden jag väntade på bussen. Nu sitter jag här. Första gången jag är ensam på väldigt länge. Ska till och med sova själv inatt. Tror det är bra, för jag behöver verkligen smälta att jag har sätt TH. Har inte gjort det än och det kommer nog ta ett tag asså. Saknar dom och längtaaaaaaar tills jag får se dom underbara killarna igen, dom är verkligen bäääääst!! Ska äta gott och kolla på melodifestivalen tror jag vafan :)

Ha det så bra, hörs!





Erkänn den blev så jävla fin? Texten betyder "vid din sida" och är en Tokio hotel titel.
En av de vackraste låtarna som dom har gjort. Här har ni låten:



Kommentarer
Postat av: Anonym

om du gillar mode, musik, smink, skönhet , maaassssaa såånt. Eller att läsa om allt!



checka bloggen!



Valet är ditt, men jag tror du skulle tycka det vore kul.

2010-03-06 @ 19:23:10
URL: http://fannyhilding.blogg.se/
Postat av: ITZI

blev snyggt! Fatta hedrade TH är för dom får massa fans att tatuera nacken med olika låttitlar :D

2010-03-07 @ 00:09:24
URL: http://itzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0