27 mars

vaknade för en timme sen så ligger och tittar på extreme home make over...kan aldrig sluta tjuta till de programet asså. gårdagen var trevligt, men ja fick sjuuuuuuukt ont i halsen vid halv nio tiden så ja kunde verkligen inte svälja asså, fyfan. de va helt hemskt. så väntade lite sen ringde ja mamma vid 21.15 tiden så kom pappa och hämtade mig, jessica och marcus. körde hem till marcus och hämtade örtelin...de är ngn grej som ska göra halsen bättre efter ett tag när man ätit det. sen skjutsade vi jessi och macke till kalle för dom skulle fortsätta festa där. men ja åkte hem och somnade i stort sätt. idag har ja inte lika ont i halsen som igår kväll, kan iaf svälja nu. så ja hoppas de blir bättre under dagen så ja kan ha kul ikväll med alla människor!! sen vill ja sova hos marcus och de var tänkt så, men ja kan inte göra de om ja inte är fit for fight. så jag ska av vakta till i eftermiddag och se hur ja känner mig. jag är rädd att ja ska få lika ont i halsen som igår bara. då vill inte sova borta! :o

men vi hörs kanske sen! ska kolla klart på teve nu :) PUSS
GRATTIS KALLE OCKSÅ :D


grrrrrr tom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0