blir galen

min huvudvärk släpper inte....jag har lust börja stor böla för detta är fan inte kul längre, fuck no. jag har ätit huvudvärkstablett, druckit kaffe, sovit, druckit massa vatten, suttit ute och gjort min rehab träning för att få frisk luft, legat och masserat tinningarna hundra år, legat i soffan med teve musik och allt avstängt och bara blundat och försökt slappna av, vad ska ja göra mera? jag blir idiot.

nu ska jag iaf snart åka till marcus, om en timme typ. men först måste jag laga ngt att äta, har ingen ork och jag är sugen på en fet calzone från igår och en stor skål med godis. synd att jag bor på landet anars hade jag köpt det, bara för det är synd om mig......jätte synd. snälla gud gör så huvudet blir bättre till imorgon....eller till ikväll. mitt huvud dödar mig


Kommentarer
Postat av: Jessica

fiifaan, vet hur det känns :(

tycker vi ska ha tjejkväll snart, SNART!

fett mysigt, och jag känner att jag behöver det nu!

2010-03-17 @ 21:23:33
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0