dans

jag har tänkt på en grej ikväll. i skolan håller vi på med ett dans project. ska väl inte säga för mycket eftersom det är "hemligt" . men vi ska iaf dansa! vi har haft två gympa lektioner där vi har dansat och jag måste säga att jag tycker det har varit sjukt kul!! jag vet inte vad alla dessa dans stilar som finns idag har för benämningar, men jag antar att det är ngn street tjolahoppsan. hur som, skit kul och det har gjort mig fett sugen på att eventuellt börja dansa något liknande på fritiden i någon grupp? åtvid eller linköping. vill ju såklart att fotbollen ska gå först. den kommer jag aldrig sluta med, men finns det tid över (som det absolut gör under höst/vinter) skulle jag verkligen vilja börja dansa! självklart måste jag vänta till mitt knä är upptränat vilket kommer ta 6-9 månader...

så om ngn känner sig taggad som jag kan ni ju säga till mig! jessi? vet att du också gilla dansen i skolan som fan!




nu ska jag stänga av datorn och slö glo lite på teve innan john blund kommer på besök :) godnatt!

Kommentarer
Postat av: juliatember

jag är på :D

2010-03-14 @ 23:52:01
URL: http://juliatember.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag vill jag vill! :D

2010-03-15 @ 17:35:01
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Tojja

jag är också sjukt på :D har funderat skit länge på att börjat men inte viljat göra det själv ;)

2010-03-15 @ 22:28:09
URL: http://isuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0