Forever now!!

Åh jag dör lite mera när ja ser denna video. Sista låten innan dom gick av scenen och allt är bara så...ÅÅÅH. Går inte förklara. Älskar den där låten så otroligt mycket och de är den ja har mest minnen från konserten av!
Jag saknar dooom så innnerligt mycket. Och Tom är så jävla snygg. Seriöst det går inte att förklaraaaa. Hans snygghet borde vara föööörbjuden, fyyyyyyfan. Förlåt om min blogg suger och är tråkig och bara massa tokio hotel just nu. Men det avtar nog snart. Är helt till mig och blir helt galen när jag ser videos. Och jag menar denna kvalité var ju inte prescis dålig? eeeeeh nej. Och Bills kläder är coola, så shut up. Han ska föreställa en HUMANOID. Ni kan ju googla om ni inte vet vad det är.

Detta gör mig lugn just nu. Ska kolla på mera videos från torsdagen nu, sedan sova. Imorgon ska ja opereras så jag behöver lugnas just nu........och det lyckas dessa boys med fruktansvääärt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0