freeeedag

är helt lost när det gäller dagar för tillfället....känns som det är söndag, fast det är fredag. jag är super rastlös, bara tråkigt på tv, bara tråkigt på datorn, ingen lust att läsa vill bara gå uuuuuuuuut. men är helt invalidoo så det finns inte alls mycket att göra för mig ute, gå ett varv runt huset? då halkar jag väl och sliter av andra korsbandet med min tur....

marcus kom till mig igår kväll ngn gång. låg framför soffan stösta delen av kvällen. vaknade halv tio flyttade åter igen ner till soffan och har legat här största delen av denna dag med. så rolig är jag att umgås med just nu! snart får jag väl stora liggsår i röven. vill till skolan på måndag, kommer ruttna här hemma i soffan sakta med säkert annars. jag förstår inte dom som inte går i skolan eller inte har ett jobb utan går hemma varje jävla dag....HUR FAN ORKAR MAN? jag har varit från skolan 3 dagar nu, soffliggande som en säckpotatis och jag håller på att bli nerv-vrak. nej om jag skulle ta en motions runda runt köksbordet....sedan utsätta mig för nästa prövning som ja ej gjort sedan jag opererade mig.....duscha. sen får vi hoppas att en riktigt otroligt bra film börjar på tv. dock känns det som att den risken ej är så stor. får väl fortsätta kolla på antikrundan.....vafan ANTIKRUNDAN. 17½ år skulle kunna tror att jag var det x5. hejdå hörs kanske sen!


saknar.................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0