fuck min hals

mina halsmandlar är som två stora golf bollar, mamma tror det är halsfluss för jag låter som ett halsfluss offer. känner mig lite halvt död också. men ska till skolan imorgon hur som, plus sjukhuset. för jag ska ändå vara hemma onsdag torsdag eftersom ja inte kan va med på köks lektionerna så de är bara att härda ut imorgon. har iaf legat i soffan och kollat på alla bilder och videos som jag fick av jessica idag från fjärdefuckingmarstvåtusentio. ryser, får klump i mage och hals, ögonen blir blöta, ja ni fattar....längtar helt enkelt bara tillbaka! men men. skolan har varit som vaaanligt, hade prov på idrotts teorin och de gick nog åt helvete tooootaaallllyyy för jag hade inte tränat ngn. var typ 3 veckor sen ja va på en sån lektion. sen hade jag ingen bok och inga papper för jessica hade glömt ge mig dom....så allt är henne fel helt enkelt. neeeeejrå

vet inte vad ja ska skriva mera......har inget intressant. ska ta mig en varm dusch och en kopp te med massa honiiiiiing och hoppas att maten snart är klart (y) seya!


hon lyser upp varje grå och tråkig vardag, love you jäss!
fyyyfan va tråkigt allt skulle vara utan dig

Kommentarer
Postat av: Jessica

åååååååh :')

allt är tråkigt utan dig med!

skolan suuuger utan dig!

love ya <3

2010-03-22 @ 18:48:05
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi jaaa <3

2010-03-22 @ 20:58:08
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0