Godmorgon

hade lite fundering på att göra om designen. började lite med en header, men blev inte riktigt nöjd så jag gav upp nu. kanske blir en annan dag om jag får ngn insperation, känns rätt tomt på det just nu.
hur som har jag inte tagit mig upp ur sängen än, min bästa vän idag känner jag <3 har ont när jag är uppe och rör mig idag. gjorde iaf ont förut när jag gick på toa. känns typ som jag har ett fett blåmärke på insidan av knät...så ah det är ömt helt enkelt.

jag fick jessica anderssons självbiografi av mamma igår. har velat ha den as länge för jag älskar såna böcker. tycker det är jätte intressant. typ som carolina gynning, magdalena graaf, tina nordlund och nu jessicas bok. började läsa den igår och älskar den redan. handlar om hennes hemska barndom i en missbrukar familj. så ja ska läsa i den och kanske jobba med whiskey arbetet. ska tänka ut ngt bra sätt att börja på. har ju all tid i världen nu. problemet är bara att jag måste förflytta mig till stationära datorn ute i hallen för ja kan inte skriva på min dator eftersom de är vista. haha, men men får se om macke kommer sen med kanske! tror dock vi har svårt att sova i samma säng inatt x) men det kanske löser sig. ska läsa och så, hörs nog sen! herrråå



en vecka sen tokio hotel! heeeeelt sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0