grattis georg

idag känns det som att jag har blogg torka som de så vackert heter. vet inte vad jag ska hitta på för ngt roligt att skriva. för har inte hänt ngt roligt alls idag i skolan. haft kök och det förstår väl de flesta vad det innebär? nu ligger jag och softar framför topmodel och läser lite om gårdagens th konsert i wien som de tydligen blivit lite missar på, bills mick va cp och toms ena gitarr, haha! nu har jag hur som påsklov, vilket känns förbaskat skönt. imorgon bitti ska jag in till stan hur som och leta en vår jacka och ett par vår skor bland annat. sen hitta en braa mascara. såja, kanske skriver mera senare. annars så hörs vi! SEYOH

btw, grattis georg listing på 23 års dag! :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0