Jessica här

Fick med mig min kära vän Jessica hit efter skolan, eftersom det var lite sjukdom i hennes familj och hon får ju inte inte inte inte inte bli sjuk nu, eftersom det är bara 3 dagar kvaaaaaar (nästan 2!!!) . Så hon ska iaf sova här! Myspyyyys. Var även i stan efter skolan, vi köpta två värme aleminium filtar som vi ska ha i kön, sen köpte jag lösögonfransar till nästa fest tillfälle, brun-puder typ och en blå tröja jag ska ha på TORSDAG!!

Imorgon ska jag börja packa och lite, iaf lägga fram saker och ting och tänka efter en sista gång. Onsdag natt bär det iväg, jihuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D Nu ska ja hänka på när Jessi ska röka :) <3 SEYA


i 9:an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0