kunga bröllop? nej tack

fyfan vad överskattat detta jävla kungabröllopet är, eller ska ja säga brölloppEN ? vill ärligt talat bara spy på det. varför ska kronprinsessanblablblablasnuttigulliplutti victoria få ett "sagobröllop" för flera miljarder som staten betalar? hon har inte gjort ngt för att vara värd det, eller just det, hon råkade födas som kronprinsessa. nej fyfan säger jag. jätte trevligt att vi har kungafamiljen, men allt behöver väl inte bli så överdrivet? sen är väl inte bara victoria boven i detta, för media storar ju också upp allt massor. ser inte fram mot sommarens löpsedlar och tidningar och tv program och böcker och alla internet sidor. min hjärna kommer bli överbelastad. jag bryr mig liksom inte överhuvudtaget och jag är inte ensam, men det känns som att det kommer vara omöjligt att missa en ända detalj från det dära bröllopet, ärligt talat sitter jag hellre en vecka i sträck och kollar på antikrundan än att plågas av det hemska överskattade jävla kungabröllopet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0