let's run and hide

out of time, out of touch, just get lost without a sign, as long as you stay by my side

ligger hemma i soffan och känner mig ganska gla', för att mitt halsont har nästan försvunnit helt och hållet nu. så jävla skönt att slippa den helvetes smärtan jag haft. halsen har varit värre än hela min knä operation. halsen har varit hemsk, har velat skära bort hela jävla halsen. fatta att inte kunna svälja över huvutaget. sen den där febern och tröttheten. nääääh fyfan. så jävla skönt att det är över nu. skolan har förövrigt varit seg så in i helvete. är så trött på den nu, vill bara få lov!!! är bara några dagar kvar så måste hålla ut. imorgon har vi två prov med, branchengelskan och samhöll/politik. vem fan bryr sig om politik? de är så tråkigt. vi har liksom redan jobbat me det. men våran lärare är politik älskare numerooo ONE. så ja ska väl plugga på de snart. för ikväll ska jag se på tv. arn ffs, så himla bra!

men just nu ska ja inte skriva mera. ska samla kraft och gå o göra de ja ska göra tills imorgon...jipppiiijäääj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0