Operar knät imorgon..

Nu är jag ytterligare lite mera nervös inför morgondagen än vad jag var igår. Det kommer gå bra, det veta jag. Men jag är nervös ändå. Mest inför att jag tycker att hela narkos grejen verkar obehagligt. Men de flesta jag pratat med tycker ju det har varit roligt, så förhoppningsvis överlever även jag den.

Var på sjukhuset imorse, fick se hur ja ska bete mig efter operation och så med benet. Gick ganska snabbt, sen skulle ja ta en buss till åtvid. Men ja hade kollat fel så de kom ingen, så mamma fick vända och komma och hämta mig och sen köra mig till skolan. Ok daaag. Tiden går så fort, snart en hel vecka sen Tokio. Kan inte fatta :o hoppas dom kommer tillbaka snart igen. Ikväll ska jag iaf fixa lite inför imorgon eftersom detta är sista dagen som jag är fullt rörlig ett tag fram över. Ska hämta kryckor hos farfar och kolla så dom är ok bland annat. Kanske skriver mera sen, annars får vi se när jag har funnit ork att skriva igen. Kanske imorgon kväll om jag inte har för ont och mår för dåligt, haha :) SEYA



funderar på ny design...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0