skoooor

ooooooooooooooooooooh, är skit irriterad just nu asså. i vecka när ja va hos marcus kollade jag i den ganska nya H&M katalogen...tror iaf den var ny. då hittade jag ett par jätte snygga skor som jag fastnade för sten hårt och verkligen bestämde mig för att köpa när jag fått pengar. nu hittar jag dom inte på internet, på H&Ms hemsida. ska ha dom skorna till i sommar, vart jätte förälskad i dom verkligen. svarta med kilklack, jag som inte brukar gilla kilklack, men dom älskade jag. och kostade endast 199:- . perfekt för min plånbok. ska leta i stan annars får ja låna H&M katalogen av marcus och skicka efter!

dom påminde lite om dessa...det var remmar på de från H&M med. Lite som en gladiatorsandal, fast med kilklack då! tror de kan bli grymt snyggt.....tänk er bruna ben och en snygg sommar outfit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0