söndaaaaag

soffpotatis josefin, det är jag det. vaknade vid tolv och har legat och kollat på körslaget sen jag vaknade och nu började precis familjen annorlunda, dock såg jag det i veckan, haha! men jag har fått ont i halsen, känns som mina halsmandlar är golf bollar så jag skyller på det denna gången. vill inte bli sjuk nu. men det spelar ingen roll för jag ska till skolan måndag-tisdag och fredag denna vecka iaf. oavsätt om jag är sjuk, haha.

hade velat åka till mormor och morfar idag med våran nya bil! men det blev inte så, tyvärr. så kommer bli en tråkig lugn dag. men ikväll åker jag hur som ner till åtvid och till marcus tror jag minsann! :) <3 har inte så mycke mera att skriva, ska spela en hjärter nu! :) HEJRÅÅÅÅÅÅÅ



You're automatic and you heart's like an engine, i die with every beat...talaalaall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0