Tidsfördriiiv

1)VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEN?
haha, jag var typ 7,5 år. lekte nog med min kära barndomsvän ida!

2)VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEN?
gissar på att jag hängde med marcus då :)

3) FEM SNASK DU GILLAR
choklad, vem gör ej?
sour cream chips
cheeseballs
jordnötter
sen ska ja vara lite dutti och säga vindruvoor

4) FEM LÅTAR DU KAN HELA TEXTEN TILL
jag säger såhär: tokio hotel! då kan ni räkna ut resten själva

5)5 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
hänga med mina bästaste vännor
va med marcus
lyssna på musik (typ tokio hotel?)
spela fotboll
shopping mode, ja ni vet!

6) 5 DÅLIGA VANOR
biter på naglarna, trots att jag skulle sluta efter nyår
plattången är väl en dålig vana?
bli sur för småsaker....men tycker jag är bättre på det nu
sura på mamma & pappa så ofta...dom ställer nästan alltid upp på mig och fredrik
röka när det är fest......varför gör jag det??? onödigt

7) VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?
resaresaresa, shoppa, ta med mig jessica på en sån där fet tokio hotel resa man läst folk göra ibland och köpa mig en bil och lägenhet kanske!

8) 5 SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA.
höga byxor/kjolar. tycker de kan va jätte snyggt på smala tjejer, men jag passar inte i det
starkt lysande strumpbyxor och så, big no
lurviga bäver skor som va populärt för några år sen
pressväcks byxor som mormor har...
starka färger blandat på olika kläder

9) 4 FAVORIT SKAKER
mobilen
plattången
sängen
måste nästan skriva tokio hotel, dom får bli en sak just nu haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0