tisdag

här hos mig äre sooooftish just nu asså. har kollat på topmodel, eftersom ja har råkat bli nörd av det under tiden som ja varit hemma med först knät och sedan min sjuka. men nu är det slut och jag ligger fortfarande här och tar igen mig lite. hade två prov idag så det har tagit på krafterna en hel del må jag säga. men jag tror de gick bra, iaf politik provet. engelskan får vi se, för ja va lat och kollade bara på pappret en gång igår. orka bara inte. mitt halsont försvinner bara mera och mera så de känns jätte bra även de och imorgon är min sista dag innan lov. eftersom vi har kök onsdag o torsdag och ja vill inte överbelasta knät så ska bara gå på en av de lektionerna vilket gör att jag får lov efter imorgon för vi är ju lediga på fredag eftersom de är långfredag! så de blir man ju förbaskat lycklig av. ett härligt lov som jag känner på mig kommer bli jävligt vårigt, ja menar snön fösvinner bara mera och mera. så himla skööönt.

och ikväll ska ja åka ner till älsklings marcus med och de gör mig ju nästan gladast! så ska väl snart gå och packa väskan och sedan äta ngt med mamma innan vi ska åka :) <3 vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0