tisdag

halloooo everyybodyyyyy. slappar galet i soffan med tvn på. har längtat efter att slänga mig här hela jävla dagen. har varit en helvetes dag. tills ja kom hem och blev lite lyckligare. fikade hos farmor och farfar eftersom farfar fyller år idag och fick mitt efterlängtade kaffe. har varit så galet kaffe sugen idag, så de satt inte helt jävla fel rå. mamma hade köpt två olika halstabletter från apoteket också som skulle bedöva halsen....och den ena funka as bra så de va nice. den andra vet jag funkar rätt bra (strepsil u now). ikväll ska ja se på flickan som lekte med elden igen med mamma denna gång. har lovat att se den med henne, och den var bra så klarar nog av att se den igen. imorgon ska ja va hemma och på torsdag så imorgon ska jag ta tag i allt plugg. göra klart whisky arbetet, tema dukningen, träna på samhäll, leta fram allt till branch engelska provet på måndag, hitta en artikel till engelska b. JIPPIII ASSÅ. på torsdag ska ja klippa mig och sen på besök hos mormor och morfar, hoppas även på att kunna klämma in my man ngn dag med.

näh, om man skulle spela en hjärter och sedan ta en powernaaaap ;)


BALLE!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hett :o

2010-03-24 @ 15:45:17
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah vars!!!

2010-03-24 @ 16:50:11
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0