trötttt

ligger i min ren bäddade säng nu, det är så himla underbart asså. måste vara bland det skönaste som finns. så hoppas verkligen att jag ska få sova hela natten djupt och skönt nu. halsen känns faktiskt lite bättre just för tillfället. men inte tröttheten. är dyng trött och så har jag fått lite huvudvärk nu också. men ja ska se på andra avenyn som börjar om 15 min. sen ska jag sova. för imorgon ska jag klippa mig och sen ska mamma och jag till mormor och morfar för att hälsa på. så att jag hoppas verkligen inte att jag ska må som jag gjort idag imorgon. så antar att det är bäst att jag försöker sova länge inatt.

imorgon eller på fredag ska jag hur som beställa ny hårförlägning, ÄNTLIGEN!! har bara lite problem vilken färg ja ska köpa på den. eftersom ja ska bli ljusare till sommaren vill jag ju inte köpa för mörk färg. men ja vill inte köpa för ljust heller eftersom mitt hår ofta skiftar i många färger när jag blonderar det. men ja funderar på att köpa denna guldbruna...sen blondera den lite. känns som den kan bli min sommarhårfärg bäst. för jag måste nog färga de blonda själv för att få rätta nyansen! LÄNGTAR IAF :'D
godnatt på er, hörs imorgon!


guld-bruna färgen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0