10 maj

kom hem från skolan för en liten liten stund sedan. har vart en vanlig tråkig måndag, men det känns jävligt soft att veta att vi bara går imorgon med. sen är det helg igen kan man nästan säga! är lediga onsdag-torsdag-fredag! soft som bara den.

helgen i kisa var jätte rolig, har inte haft tid att blogga som ni säkert förstår pga det. snack, bubbelbad, bastu, fest, god mat, ragga i bil, spela spel, ja...ganska bra och kort sammanfattat av våran helg. får vi göra om ngn gång i sommar!

plockade upp marcus igår när vi kom tillbaka till åtvidaberg så följde han med mig hem hit för att plugga samhäll, vilket vi gjorde! riktigt bra av oss. det ska ja göra ikväll också och marcus kanske kommer ut till mig igen för han hade tydligen ej med sig böckerna och han va tvungen att bli godkänd ;) men nu ska ja börja med att städa mitt rum innan jag gör ngt annat, mina lakarna ska bytas med. ÄLSKAR DET!

P.S. bara så ni vet hörde vi självaste gaga live i telefonen i lördags. lovegame, paparazzi, bad romance & telephone, de var nice!!

simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0