17 maj

Jaaaaaaag ääääääääääääääääääär såååå määäätttttttttttttttttt. Har precis slängt i mig massa lasagne, älskar det!! Och vi äter det så sällan så det är bäst att passa på när det serveras, mumsumumsmums asså.

Solen skiner in genom mitt fönster nu, mysigt! Tråkigt bara att den inte vill titta fram om dagarna utan bara kommer såhär på kvällen. Macke och jag fick lite sovmorgon imorse för vi åkte med min garnne ända ner till åtvid. Jäkla skönt! Sen har de bara varit en vanlig tråkig måndag. Även hunnit att träffa Ulla på hälso, men det börjar ju bli min heliga måndags rutin. Tog en sväng med Olle när jag kom hem, han blir så lycklig. Sen snacka ja med farmor och farfar ett bra tag!

Imorgon ska jag träna efter skolan sen får vi se. Resten av kvällen händer ingenting. Sovmorgon imorn och de är ju föööööör skönt!! :D Har det typ alla dagar utan måndagar nu fram till sommarloovet, GILLAS MYCKET.
Seeeyo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0