19 maaaaj

God eftermiddag! :D

Slutade vid ett idag så jag har varit hemma ett bra tag. Men det har åskat som bara den här så jag har suttit och glott i köket och spelat tråkiga spel på min laptop. Men nu har det dragit förbi iaf. Gick ut med Olle en sväng, dock inte så långt eftesom ja är livrädd för åskan så var rädd att den skulle komma tillbaka ;)

Nu ligger ja i sängen men ska strax laga lite mat och packa väskan. Drar ner till Marcus vid sju! Btw var jag på Villan idag och kollade läget inför eventuellt jobb i helgen. Jobba ska jag så har fått en alldeles egen nyckel dit!! Känns jäkligt bra. Så de blir jobba frukost både lördag och söndag..........jag som ska festa på fredag. Men de får bli lugnt ;) Nu ska ja fixa ngt käk. PEACE

daaagens enkla dresscode.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0