Fotboll på G!

Hejhopp!

Jag han inte riktigt med datorn igår, vart jätte stressigt. Åkte in till stan med mamma för att handla lite nya grejer på Ikea. Bland annat lite nytt till badrummet på övervåningen. Så nu är det fräscht igen. Sen fick ja med mig en ny svart lurvig matta till mitt rum, jätte mysig. Alltid bra att ha mamma med sig, vi tog ett varv på Ikano med och köpte massa nya underkläder som jag verkligen behövde. Fick med en foundation och ett värme skydd till håret med, kanon!

Drog ner till Macke nästan direkt när jag kom hem. Så vi va hemma hos familjen Asklöf och käkade smörgås tårta och kladdkaka. Jätte gott! Vid halv 10 körde Elin och Stoffe oss till Robin, så va vi med han och Victor en stund. Kollade på film och så.

Nu kom jag precis hem och ska äta och fixa iordning mig innan ja ska dra med BSK till Vreta för att kolla när dom lirar boll. Ska bli jätte roligt, var länge sen ja kolla på dom och ja älskar det där laaaaget!!! Hörs senare ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0