Hello my friends

fick sluta skapligt idag, redan vid ett tiden. riktigt skönt! finns liksom ingenting att göra nu när våran älskade restaurang har stängt, tråkigt! igår städade jag benny och jessica hela bageriet, skinande rent. sen idag trodde vi att vi skulle laga mat men jag jessi och oliver fick göra en kladdkaka. hm, tre pers på de liksom. jävligt kul. känns som hemkunskap i 7:an nivå typ. jag drog mig hur som helst ner till gymmet när vi äntligen fått sluta. körde där i en timme. så drog jag hem och vände i stort sätt för mamma och ja stack in till stan sen. jag körde såklart, skulle skriva in mig på körskolan och kolla lite hur man börjar på bästaste sätt. så de har jag gjort idag! fått min första körlektion inbokad nu, 25 maj. härligt att komma igång nu så ja kan fixa de där till hösten. sen ska ja ta första teori lektionen 1 juni.

kom hem för en stund sen. har ätit kyckilng och pasta sallad som mamma och ja köpte med hem från stan. riktigt gott! nu ska ja snart börja packa inför helgen. drar nämligen till kisa imorgon efter skolan tsm med mina bruds. fia kommer på lördag men ja emilia och jessi drar imorgon. blir kvar heeela lång helgen! ska bli riktigt roligt. men ja hatar att packa för man glömmer alltid ngt känns de som ;) haha! bäst att ja sätter fart på mig själv nu. hade tänkt att hinna med att plugga också ju ;) vi hörs, i'm out


fucking saknar den där förbannade dagen så jävla sjukt mycket.
tycker verkligen synd om de personer som inte tycker om tokio hotel.
ni missar verkligen ngt så jävla fett!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

mm, jag tycker oxå synd om dom!!!!!!!!!!

2010-05-06 @ 21:18:39
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0