Hemma!

Hemma igen efter att ha kollat på lite fotboll. Jäkla roligt och fyvale vad sugen man blir. Men jag har ett par månader kvar innan jag kan börja träna. Nu luktar det grillat kött i mitt rum och ska snart äta, är vrålhungrig!! Min man kommer även hit snart, blir myyys.

En annan rolig nyhet jag kan passa på att berätta är att dom ringde från Villan förut (där jag hade praktik i höstas) och frågade om ja hade lust att börja jobba lite helger redan nu i Maj. Självklart! Så ja ska dit på onsdag och se hur det går till att fixa frukosten och så ska jag nog jobba lördag och söndag morgon! Sen ska vi planera inför sommaren också. Riktigt härligt!!

Nu ska ja pysa ner. Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0