Jessicas dag!

Ligger ny duschad i min säng och känner mig sådär ren och skön. Är regnigt väder ute. Ganska mysigt även om jag föredrar solen såklart. Gick upp klockan 05.15 imorse, gosh! Jobbigt men ja tvingade upp mig själv. Vaknade till när jag fck på mig lite smink som alltid! Sen jobbade jag från 6 till klockan 9 och det gick jätte bra. Vi pratade även lite om sommaren. Tror det kommer bli skit bra (y) Drog till skolan efter det och mötte Sofia och födelsedags barnet Jessica som blir 18 år idag!!! Grattis för hundra elfte gången <3 Hade bara en lektion, så riktigt slapp dag. Tränade även skiten ur mig en timme nere på gymet efter skolan, sköööööönt.

Nu tänker jag ligga i min säng fram till kvällen. Då drar jag ner till Maakie! Nu ska jag göra en sån där Fas som skulle vara fixad till nästa körlektion. Hörs hörreni. PÖSS!

får bli en härlig bild från 9:an ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0