Pluggiplugggg

Har i stort sätt legat och nött körkorts teori sedan jag skrev förra inlägget för fem timmar sen, haha! Klarar aldrig den första fasen som ja ska göra så jag bryter ihop för jag vill göra det nu så ja slipper sitta med det i helgen. Men nu har jag fan givit upp!! Orrrkaaar inteeee merrrrra. Skulle dragit till Marcus men han hade glömt bort att han skulle på Adept ikväll i Linkan. Så kan det gå ;) Men jag tror jag överlever. Kan lika gärna övernatta där imorgon!

Solen skiner och ja hoppas att pappa kommer hem snart så ja kan träna på mina läxor jag fick av min körskole lärare ;) Lite såna där små saker som måste fin slipas lite ute med bilen!




Maaan ska bjuda på sig själv!!! Sådär fick ni mig just nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0