Regnig torsdag

Riktigt rusk-väder har vi fått idag! Men jag tycker att det är lite mysigt faktiskt. Bara det inte håller i sig och fortsätter vara såhär länge nu, för då tröttnar man fort.

Jag kom precis hem från Marcus. Sovit där inatt! Har kollat på två filmer, Beck - I stormens öga och Hachiko a dogs story. Den sista var verklgen så jävla sorglig men så sjukt bra! Jag tjöt mig typ igenom hela filmen. Den borde ni verkligen kolla på!! 

Iaf, just nu jag sitter och försöker installera om mina the sims 2 ute på den stationära datorn. Det är verkligen sånt data-spels väder idag. Får se om det funkar, har för mig att det krånglade en hel del sist. Men ska försöka ändå. Annars ska ja försöka hinna med att städa våran toa på övervåningen idag. Den blir alltid så skitig av ngn anledning. Sen kanske ladda ner ngn bra film! Skriver kanske mera sen.
Ha det mysigt i regn-vädret :)


SE FILMEN! Men är ni som mig så kan ni göra er beredda på att tjuta ihäl er, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0