Sista måndagen i skolan!!

Heeeej alla glada! :)

Jag har haft en jäääätttteeee skön helg. Är så jäkla lycklig att det är sommar nu och att vi har sommarlov om drygt en vecka, det är helt sjukt. Jag började ju tamej fan nyss 2:an. Har bara ett år, sen ska ja ge mig ut i vuxen livet. Spännande men ändå så himla läskigt!

Hur som helst drog mamma och ja till kaggebo i lördags kväll. Kom fram vid sju tiden (jag övningskörde dit) . Vi kollade iaf på euro vision. Tyckte de var ganska mycket bra låtar med. Men belgiens var absolut min favorit, så himla fin. Älskar gitarr killar som sjunger solo ;) Men tysklands var med bra! Hur som helst solade vi vid havet på söndagen sen, köpte glass och så innan vi drog till mormor och morfar i söderköping (jag övningskörde) . Var där till ganska sent. Åkte i stort sätt bara hem och vände innan jag åkte ner till Marcus (jag övningskörde). Som ni säkert observerat har jag kört ganska mycket, det går skit bra nu!

Skolan idag har varit slappppp. Engelska b prov som va mycket enklare än vad vi trodde. Har även tränat med Ulla och sen delade ja och jessi på en kebab-tallrik efter skolan ;) Imorgon har jag sovmorgon sen blir de en hel dag med skola-körlektion-körkortsteori och till sist gymmet. Yeah, så bäst att ja lägger mig skapligt idag ;) Nu ska jag gå ut i kvälls solen. Vi hörs!!

På fredag är det feeeeeeeeeeeetaste födelsedags festen för min bääästa jessica, guuh så kul vi ska ha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kommer ha grymt kul :D

2010-05-31 @ 23:18:01
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0