Sleep-tight

stinker bajs på hela övervåningen just nu!!! pappa har rensat vårat avlopp som det var helt stopp i pga allt mitt löshår som faller av när jag plattar det på morgonen. hoppas lukten försvinner snabbt nu!!!

har packat klart och ska göra mina vanliga kvälls sysslor nu starx innan jag lägger mig. såna dära grejer man måste göra innan man lägger sig. kan verkligen inte sova om ja inte får dom gjorda! har ni med såna måsten? jag måste ta bort sminket och efter det smörja in ansiktet med återfuktande ansiktscream annars stramar det i hela huden, jätte obehagligt. sen smörjer jag in benen med bodylotion, just nu äre dove brun utan sol som gäller. men de gäller att man ej tar för mycket, då blir de fläckigt! borstar sedan tänderna, hämtar vatten jag kan ha vid sängen, kissar, borstar håret och sätter upp det i en toffs och sist med inte minst käkar ja mina p-piller, haha :) lite töntigt att inte kunna sova om man inte får de gjort, men så är det faktiskt! så nu ska ja gå och göra allt det. eller inte ta bort sminket för de gjorde jag för en liten stund sedan.

ska läsa i min bok jag läser på engelska b sen, about a boy. den är jätte bra än så länge. är skit sugen på att se filmen!!! men nu är de bäst att sätta fart, godnatt!


Kommentarer
Postat av: emma

haha jag älskar den filmen!

frågestund på bloggen (=

2010-05-09 @ 20:55:56
URL: http://emmaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0