suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur

Jag är på riktigt dåligt humör. Blev det när jag kom hem av någon anledning. Känner mig så otroligt stressad över alla grejer som ska göras. Egentligen är det väl inte jäättteee mycket men det känns som det. Vill bara få allt gjort så att jag kan slappna av, för det gör jag verkligen inte nu. Engelska b prov på måndag som är helt insane, fattar verkligen inte hur jag ska bära mig åt för att banka in 200 konstiga ord i min hjärna? tips!? Sen är det flera sidor i boken, kanske 20 st med massa texter och författare som man ska kunna lite om. Sen har jag omprov plus ett nytt prov i branch engelskan som jag måste fixa nästa vecka. Fia jag och Emilia måste även spela in ett matlagnings program. Skulle gjort det i veckan men glömde köpa varor. Jävligt bra! Sen har jag den där jävla körkorts fasen jag måste fixa till måndag. Usch!!

Men på lördag drar jag ner till Kaggebo och det ska bli helt underbart skönt! Så blir en hel del plugg där då! Men nu ska ja ta tag i mitt liv och börja någonstans, vet inte vart bara..........bläääää! sätter på tokio hotel på högsta volym nu och så hörssss vi när jag är gladare.


(gjord av jasmin) om ni inte fattar så är det från 4 mars. det får min mun att le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0