Tisdag

älskar alla dagar när det är sånt väder som det varit idag, strålande sol och klarblå himmel och framför allt värme!! undebrart skönt. har varit en slapp dag i skolan. vi skrev samhälls prov som jag varit förbannat nervös för, men tror det gick kanoners! gymmade i 1 timme & 15 min efter skolan innan jag drog hem också, gooodie.

och nu ligger jag i min säng och har en sån där skön, ny tränad & ren känsla i kroppen. har lite små början till huvudvärk bara, ända nackdelen. men jag hoppas att det försvinner när vi ätit. som jag tror vi snart ska göra. det står i ugnen så jag väntar bara på min far!

nu är jag ledig resten av vecka, riktigt skönt! men har inga planer på vad ja ska hitta på. imorgon blir de en riktig plugg-dag. ska fixa klart engelska b som ska va klart på söndag, sen skriva om svensk whisky till dryckes lektionen. annars då vi se vad som händer! var sugen på att dra till stugan men vädret ska ju tydligen bli sämre, but we'll seeeeee. hörs nog sen nu måste ja kolla maten i ugnen. PUSS


(ej min bild. fotot är tagen av en annan josefin, ej jag. redigerad av jasmin.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0