Tisdag

kom hem för en timme sen ungefär så har legat och glott på top model men nu äre hell's kitchen ist ;) riktigt soft, suger på ett par djungelvrål också, det är ju bara för gott! förövrigt har denna skoldag varit riktigt slapp, med övning till svenska nationella och sen lyssna på 3:ornas project arbete. nästa år ska vi göra project arbete och jag har ingen aning om vad jag ska göra för ngt. ska jobba med jessica vet jag iaf, men what tha fuck ska man hitta på? vi får slå våra kloka hjärnor ihop. hade lång lunch mellan svenska övningsnattionella och project redovisningen med så ja fia och jessi stack hem till emilia och lagade mat. nudlar med kyckling gryta, inte helt fel.
efter skolan blev det även gymmet i 1 timme med emilia. jävlans skönt!

nu ska jag snart duscha sen fortsätta läsa och plocka ut ord ur min engelska bok about a boy som ja läser på engelska b. imorgon ska ja fia emilia och jessi ut till fia och rida!!! så jäkla roligt det ska bli. sen på kvällen drar ja nog till min man. men men, hörs kanske sen! TJA

JESSICA!
här är den där bilden då man bara vill slänga datorn rakt in i väggen som ja prata om förut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0