FREDAG <3

Sitter i soffan och slöar. Kom hem för ngn halv timme sen. Ska bara vara hemma en snabbis innan ja ska åka och hämta Jessica och sen vidare till Sofia för att bada bastu och äta gott. Sofia och Emilia åker till Spanien imorgon bitti så vi ska ha "avskeds-kalas". Dom ska nämligen på praktik där nere i 4 veckor, så vi kommer nog inte ses förrän efter jul nu. Jag åker ju till Thailand 8:e också liksom. Känns konstigt. Men jag hoppas att dom får det underbart och önskar dom all lycka ♥ kommer sakna dom mycket!

Så ja ska fixa lite med baren nu som ska va inne nästa fredag. Sen ska ja försöka få tag på Marcus som verkade omöjligt nyss innan ja ska fixa mig och ge mig iväg, hehe! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0