Gosar i sängen

Har precis moffsat i mig hamburgare, hemma gjord. Muums, jätte mums! Nu är jag mätt och har krupit ner under mitt täcke. Så ska ha de lite gosigt här och titta The hills nu fram tills sov dax tror jag. Imorgon är det fredag. Jag älskar fredagar! Jag vet inte vad det är, men jag blir alltid på så bra humör och så himla glad. Allt känns som a piece of cake, fattar ni vad jag menar? Kanske ngn mera som fått denna underbara känsla. Skolan är soft, lagar frukost på morgonen med klassen sen har vi min favvo lärare Marie på vinkunskapen och bartekniken hela eftermiddagen. Det är liksom skit samma att vi går till halv fyra. Kul ändå! Helt tvärtemot Måndagar!

Känns som de va igår jag skrev att ja ville ha mera helg........men nu har denna skolvecka snart svischat förbi också. Hur fort går tiden? Shit asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0