Hemma nu!

Är hemma nu! Showen var jätte skoj, men samtidigt lite tragisk. Hon drev liksom om sitt förflutna och sin jobbiga uppväxt. Men samtidigt va de skit skoj, vissa scener skrattade jag så ja inte kunde andas asså, haha! Sjukt kul!

Imorgon är de fars-dag och  jag vet inte riktigt hur dagen blir för mig. Om mamma mår bra imorgon (hon har känt sig dålig idag) ska vi åka till min moster i Ljungsbro på fars-dag lunch. Sen åka hem skapligt så vi hinner träffa Johan & Vickan också på pappas sida, för dom kommer imorgon med. Jag lyckas alltid missa dom, men fan inte imorgon! Sen på kvällen ska ja sova hos Marcus ♥

Hörs imorgon innan ja åker.....om jag åker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0