Lanvin for HM

Inte för att jag är största mode freaket och följer exakt allt inom mode branchen oså även om ja tycker de är jävligt kul när jag väl ägnar mig tid åt det. Men jag har trots de inte missat att Lanvin for HM kollektionen släpptes idag. Brukar inte bry mig om sånt, men har varit lite intresserad av den ända sen ja fick höra om den, va ett radio program om den för några veckor sen om ja inte minns fel där dom snacka om den. Så ja kikade in nu ikväll och bara tittade på plaggen, vet att allt är slut på webben och så och har aldrig varit ute efter att handla....visst om man hade haft råd. För fan vad snygga grejer de va. Dog lite! Synd att ja inte har råd nu. Annars hade något iaf kanske blivit mitt. Här är tre plagg BLAND ANNAT som föll mig i smaken, fanns massa mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0