Lite musik tips!

Blä, mår inte bra idag. Kände mig trött och hängig redan imorse men tänkte att ja säker skulle piggna till om jag gick upp. Men det har jag inte gjort. Känner mig trött, är förkyld och har ont i huvudet. Har ingen lust till någonting fast att jag skulle behöva göra flera saker. Men ooorkar inte! Har suttit och skrivit till lite låtar på min musik lista ja ska ladda ner om ett tag. Så tänkte tipsa lite om två låtar jag förälskat mig i! Lyssna och njut och tyck synd om mig idag...


Först Taio Cruz och Kylie Minogoe. Är inte Taio GRYM på att göra party musik? älskar denna låt



Sen Daniel Adams Ray? Hatade denna kille i början. Men nu älskar jag honom. Denna låt är så fin ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0